loading...
بزرگترین سایت تفریحی در ایران
رضا نظریان بازدید : 121 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

داستان واقعی صیاد و دوست دختر الناز



بخداعاشقی زورکی نیست....باورنداری داستان واقعی من بخون
ـ((بنام خالق دوستی))ـ
من میخوام داستان خودودوست دخترم×الناز× رابرای شما تعریف کنم که تجربه ای بشه برای شما عزیزان..........بقرآن واقعیته

من صیاد برای امتحانات ترم دوم سال سوم تجربی میخوندم که یک دفعه شماره ای ازشهرزنگ زد...منم گوشی روبرداشتم وهرچه الو الو  کردم کسی جواب نداد....
ناراحت شدم وگوشی روقطع کردم....دوباره زنگ زد بازهم حرف نزد...چندین وچندبار...
تازمانیکه ...

بقیه داستان صیاد را در ادامه مطلب بخوانید...
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 570
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 727
  • بازدید ماه : 1,893
  • بازدید سال : 13,217
  • بازدید کلی : 111,871